Rietavo savivaldybė

Savivaldybės biudžetinė įstaiga,
Laisvės al. 3, 90316 Rietavas,
Tel. (8 448) 73 200, Faks. (8 448) 73 222,
El. p. savivaldybe@rietavas.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,
kodas 188747184

  • Apie savivaldybę
  • Rietavo miestas
    Rietavo istorija
    Žemėlapis
  • Taryba
  • Taryba
    Meras
    Mero pavaduotojas
  • Kontrolės ir audito tarnyba
  • Darbo taryba
  • Vaiko teisių apsaugos pertvarka
  • Pagalba vaikams ir šeimoms
  • Naujienos
  • Klausimai
  • Tarptautinis bendradarbiavimas
  • Nuorodos
  • Valdžios elektroniniai vartai
  • Vietos veiklos grupės
  • Projektai
  • Neformalus vaikų švietimas
  • Korupcijos prevencija
  • Turto valdymas
  • Kontaktai
  • Tarybos nariai
    Įstaigų kontaktai
    Neįgaliųjų draugijos
    Web paštas
  • Naujienų prenumerata
  • EP naujienos
  • Rietavo kraštiečių klubas
  • Naujienos
    Kontaktai ir rekvizitai
  • Versija neįgaliesiems
  • Policijos informacija
  • Civilinė sauga
  • Mokesčiai
  • Valstybinės žemės nuomos mokestis
    Žemės mokestis
    Nekilnojamojo turto mokestis
  • Euro įvedimas Lietuvoje
  • Administracinės naštos mažinimas
  • Mobilizacija
  • Būstas
  • Rietavo trečiojo amžiaus universitetas
  • Rietavo savivaldybės neįgaliųjų draugija
  • Naujienos
    Vykdomi projektai
  • Lyderių laikas 3
  • Asmens duomenų apsauga
  • Vartotojų teisių apsauga
  • Savivaldybės vidinis kanalas
  • Projektas EMPACI
  • Struktūra ir kontaktai
  • Taryba
    Meras
    Mero pavaduotojas
    Komitetai
    Komisijos
    Tarybos posėdžių protokolai
    Tarybos veikla
    Administracija
    Administracijos direktorius
    Administracijos direktoriaus pavaduotojas
    Specialistai
    Dokumentų valdymo ir teisės skyrius
    Savivaldybės centralizuota vidaus audito tarnyba
    Buhalterinės apskaitos ir ūkio skyrius
    Finansų skyrius
    Švietimo, kultūros ir sporto skyrius
    Ūkio plėtros ir investicijų skyrius
    Socialinių reikalų ir civilinės metrikacijos skyrius
    Žemės ūkio skyrius
    Architektūros skyrius
    Seniūnijos
    Rietavo miesto
    Rietavo
    Daugėdų
    Medingėnų
    Tverų
    Nuolatinės komisijos ir darbo grupės
  • Teisinė informacija
  • Teisės aktai
    Teisės aktų projektai
    Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
    Tyrimai ir analizės
    Teisės aktų pažeidimai
    Seimo kontrolierių pažymos
    Valstybės kontrolierių sprendimai
    Teismo sprendimai
    Šiurkštūs tarnybiniai nusižengimai
    Teisinio reguliavimo stebėsena
    Teisinio reguliavimo stebėsenos planas
    Atliekama teisinio reguliavimo stebėsena
    Teisinio reguliavimo stebėsenos pažymos
  • Administracinė informacija
  • Nuostatai
    Planavimo dokumentai
    Darbo užmokestis
    Viešieji pirkimai
    Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    Finansinių ataskaitų rinkiniai
    Vadovų darbotvarkės
    Savivaldybės mero
    Savivaldybės administracijos direktoriaus
    Vadovų veiklos ataskaitos
    Tarnybiniai automobiliai
    Paskatinimai ir apdovanojimai
    Savivaldybės biudžetas
    Savivaldybės valdomos (kontroliuojamos) įmonės
  • Paslaugos
  • Informacijos rinkmenos
    Atmintinės
    Viešosios ir administracinės paslaugos
    Prašymų ir skundų priėmimas
  • Veiklos sritys
  • Aplinkos apsauga
    Kultūra
    Sportas
    Švietimas
    Jaunimas
    Kultūros paveldas
    Žemės ūkis
    Valstybinė kalba
    Sveikata
    Teritorijų planavimas
    Pirminė teisinė pagalba
    Civiline metrikacija
  • GARBĖS PILIEČIAI
  • Bendruomenės
  • 2009-02-05  REIKIA NEPRIKLAUSOMO AUDITO

    Savivaldybės seniūnų pasitarime dalyvavo laikinai einantis UAB Telšių regiono atliekų tvarkymo centro (TRATC) direktoriaus pareigas Algirdas Vaitkus, Rinkliavos skyriaus vedėjas Antanas Vaišnoras  ir UAB „Valda“ direktorius Tomas Raudys. Pagrindinė pasitarimo tema – rinkliava už atliekų surinkimą.

    Meras Antanas Černeckis pasiūlė visiems kalbėti trumpai ir pateikti konkrečius pasiūlymus, tačiau  diskusijos dėl šiukšlių surinkimo šiek tiek užsitęsė. Laikinai einantis TRATC direktoriaus pareigas Algirdas Vaitkus informavo, kad savivaldybės gyventojams išsiųsta 3218 pranešimų 43342 Lt sumai. Už atliekų tvarkymą Savivaldybei išrašyta sąskaitų už 535670 Lt, planuota surinkti 405 tūkst. litų. Jo manymu, viena priežasčių, kodėl savivaldybėje nesurinkti mokesčiai – individualių namų konteineriai ištuštinami tik du (o ne keturis kaip kitose savivaldybėse) kartus per mėnesį.. Be to, didžioji dalis gyventojų yra kaime ir moka mažiau nei daugiabučiuose gyvenantys – 87 litus už metus.

    Pasak mero, per keletą kartų gauti duomenys tokie skirtingi, kad neaišku, kurie tikri, o kurie – lyg iš lubų nurašyti. TRATC atstovams priekaištauta, kad jie niekaip nesugeba išsiųsti sąskaitų visoms savivaldybės teritorijoje veikiančioms įmonėms, kurių yra apie 200. Atliekų tvarkymo centro duomenimis jų tėra... 93. O juk kaip tik bendrovė ir turėtų būti suinteresuota surinkti visus mokesčius. Nenorom peršasi mintis, kad šį praradimą stengiamasi kompensuoti po keletą kartų siunčiant pranešimus tiems, kurie jau sumokėjo mokesčius, ar net tiems, kurie jau Anapilin iškeliavo.

    A.Vaitkus teisinosi, kad UAB „Valda“ jiems nepateikė visų  įmonių sąrašų. „Valdos“ direktorius T. Raudys atšovė, kad jie pateikė sąrašą tų įmonių, kurias ir anksčiau aptarnavo, o iš kitų šiukšles veždavo UAB „Valauvis“. Žodžiu, nesusikalbėjo ir tiek - beveik kaip toj pasakoj apie nykštuką ir namuką (parėjo namukas, išėjo nykštukas, parėjo nykštukas, išėjo namukas ir t.t.) ... O pusė įmonių rinkliavos už atliekų surinkimą kaip nemokėjo, taip ir toliau ramiai sau sėdi ir nemoka.

    Laikinasis direktorius tikino, kad vasario mėnesį numatyta atlikti bendrovės auditą, tačiau negalėjo paaiškinti, kodėl tam darbui pasirinkta (be konkurso) UAB „Pajūrio auditas“.  Savivaldybės meras A. Černeckis sakė suprantantis, kad dabar bendrovė „kapstosi po anksčiau sukauptą mėšlyną“, tačiau savivaldybei dėl to nė kiek ne lengviau. Juk reikia tvirtinti naujus įkainius, o to padaryti neįmanoma, kol situacija neaiški. Negaišdamas laiko meras pateikė konkrečius pasiūlymus A. Vaitkui. Pasak jo, būtina skubiai sušaukti bendrovės valdybos posėdį, paskirti naują bendrovės vadovą, o svarbiausia – bendrovės veiklą turi įvertinti nepriklausomas auditas ( ne tas „kišeninis“, kurį kažkas be jokio konkurso pasirinko pagal pažintis). Meras akcentavo, kad viską reikia kuo greičiau padaryti, nes Savivaldybės taryba negali tvirtinti naujų rinkliavos įkainių.

    Priekaištų atliekų surinkėjams ir tvarkytojams turėjo ir seniūnai, teigę, kad nemaž-ai seniūnijų gyventojų gavo po keletą pranešimų (nors sumokėjo dar praėjusių metų pabaigoje), o prašytų konteinerių taip ir nesulaukė. Savivaldybės vidaus audito tarnybos vyriausioji specialistė Rėda Pučinskienė priminė, kad sutartyje su TRATC numatyta, jog bendrovė du kartus per metus privalo pateikti savivaldybei ataskaitas, tačiau rietaviškiai iki šiol nesulaukė nė vienos.

    Meras paprašė seniūnų paskelbti seniūnijose buvusio bešeimininkio turto, kurio šeimininku teismo sprendimu tapo Savivaldybė, sąrašus – kad gyventojai su jais susipažintų. Pasitarime aptartos ir šių metų biudžeto programos.

     
      Spausdinti  

    © 2004 - 2012 Rietavo savivaldybė Sprendimas: Idamas, naudojama Smartweb.