Rietavo savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo
2008 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. V2-4 Rietavo Lauryno Ivinskio gimnazija paskirta savivaldybės pagrindinės ir pakartotinės
2008 m. brandos egzaminų sesijos bazine mokykla.
Bazinė mokykla – mokykla, kuriai pavesta priimti eksternų prašymus laikyti brandos egzaminus, organizuoti ir vykdyti mokyklinių brandos egzaminų pakartotinę sesiją ir mokyklinius brandos egzaminus laikiusių kandidatų apeliacijų nagrinėjimą.
Eksternas – asmuo, turintis brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos baigimo diplomą, Švietimo ir mokslo ministerijos raštą dėl užsienyje įgyto išsilavinimo/kvalifikacijos pripažinimo ir pageidaujantis laikyti brandos egzaminą.
Eksternas, pageidaujantis brandos egzaminą laikyti pagrindinės sesijos metu, prašymą bazinės mokyklos direktoriui laikyti egzaminus pateikia iki vasario 29 d., pageidaujantis brandos egzaminą laikyti pakartotinės sesijos metu, prašymą bazinės mokyklos direktoriui pateikia kovo 3 d. – gegužės 15 d.
Pateikdamas prašymą bazinės mokyklos direktoriui eksternas privalo:
pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą arba leidimą gyventi Lietuvoje) arba vairuotojo pažymėjimą;
pateikti vidurinį išsilavinimą liudijantį dokumentą (brandos atestatą; profesinės ar aukštesniosios mokyklos diplomą; Švietimo ir mokslo ministerijos raštą dėl užsienyje įgyto išsilavinimo/kvalifikacijos pripažinimo arba patvirtintą jo kopiją);
pateikti kvitą apie grynųjų pinigų įmoką už pasirinktus brandos egzaminus.
Pateikdamas prašymą eksternas (išskyrus įkalinimo įstaigoje registruotą eksterną) įmoka 30 litų už kiekvieną pasirinktą dalyko brandos egzaminą. Bazinė mokykla gautas įmokas perveda į pajamų, gaunamų už teikiamas paslaugas, sąskaitas ir naudoja jas eksternų registravimo bei brandos egzaminų organizavimo išlaidoms apmokėti.
J. Barynienė,
Rietavo savivaldybės administracijos
Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjos pavaduotoja