Rietavo savivaldybė - Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus darbuotojų 2020 m. veiklos užduotys

 
Struktūra ir kontaktai Teisinė informacija Administracinė informacija Paslaugos Veiklos sritys GARBĖS PILIEČIAI Bendruomenės
Į pradžią



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lankytojų statistika

Skaičiuojama nuo: 2012-01-15
Iš viso apsilankė: 18894700
Šiandien apsilankė: 0
Dabar naršo: 0
Pradžia > Struktūra ir kontaktai
Versija spausdinimui
Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus darbuotojų 2020 m. veiklos užduotys

Jūratės Šedvilaitės, vedėjos:

1. Operatyviai ir kokybiškai pateikti Tarybos posėdžių medžiagą Tarybos nariams, Lietuvos Respublikos Vyriausybės atstovo Telšių apskrityje tarnybai, sprendimų projektus, sprendimus, mero potvarkius įkėlti į TAIS, TAR, POVAS, DVS sistemas.

2. Papildyti Savivaldybės administracijos 2020 metų dokumentacijos planą, 2021 metų dokumentacijos planą, dokumentų registro sąrašą, Savivaldybės administracijos saugomų dokumentų apyrašus per EAIS sistemą suderinti su Klaipėdos regiono Telšių apskrities archyvu.

3. Organizuoti Rietavo savivaldybės antikorupcijos prevencijos komisijos posėdžius, juos protokoluoti, parengti komisijos 2019 m. veiklos, Rietavo savivaldybės korupcijos prevencijos 2018-2020 metų programos įgyvendinimo 2019 metų ataskaitas.

 

Angelės Kilčiauskaitės, vyr. specialistės (kalbos tvarkytojos):

1. Informuoti žiniasklaidos atstovus apie posėdžius, kitus renginius.

2. Tikrinti ir derinti kalbos požiūriu Savivaldybės administracijos raštus, direktoriaus įsakymus, mero potvarkius, Tarybos sprendimus ir kitus dokumentus.

3. Sutvarkyti ir pateikti informaciją Savivaldybės svetainei.

4. Derinti išorinę reklamą kalbos požiūriu.

5. Konsultuoti gyventojus valstybinės kalbos klausimais.

 

Jadvygos Jonušienės, sekretorės-referentės:

1. Efektyviai valdyti dokumentus: registruoti gautus dokumentus ir kontroliuoti pavedimų vykdymo terminų laikymąsi, rengti ir nustatyta tvarka pateikti Savivaldybės merui, administracijos direktoriui informaciją apie pavedimų ir užduočių pagal gautus dokumentus vykdymą.

2. Efektyviai valdyti lankytojų srautus, kokybiškai juos aptarnauti.

3. Tvarkyti Rietavo savivaldybės Garbės piliečio vardo suteikimo, Nevyriausybinių organizacijų projektų vertinimo komisijų dokumentaciją, protokoluoti pasitarimuose.

4. Pildyti Savivaldybės vadovų, Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus ir kitų specialistų, neįeinančių į struktūrinius padalinius, darbo laiko apskaitos žiniaraščius.

 

Virginijos Jurgaitienės, specialistės:

1. Peržiūrėti 2000-2019 metų bylas, sudarytas pagal nuolatinio saugojimo bylų apyrašą Nr. 1, atrinkti, kurias bylas galima perkelti laikinai saugoti, sumažinant nuolatinio saugojimo bylų skaičių.

2. Sudaryti pagal atrinktas bylas nuolatinio saugojimo bylų apyrašą Nr. 1 (pagal metus) ir per EAIS sistemą suderinti su Klaipėdos regiono Telšių apskrities archyvu.

3. Sudaryti atrinktų laikino saugojimo bylų dokumentų naikinimo aktą ir per EAIS sistemą suderinti su Klaipėdos regiono Telšių apskrities archyvu.

 

Remigijaus Ulozo, IT specialisto:

1. Prižiūrėti informacines sistemas.

2. Prižiūrėti kompiuterių tinklo darbą, modernizuoti.

3. Atlikti kompiuterinės įrangos ir kitos įstaigos įrangos priežiūrą, gedimų diagnostiką, organizuoti remonto darbus.

4. Užtikrinti miesto vaizdo stebėjimo sistemos darbą.

 

Ievos Krajinaitės, teisininkės:

2020 m. užduotys:

1. Parengti informacinio pobūdžio straipsnį vietos laikraščiui apie valstybės garantuojamos teisinės pagalbos prieinamumą.

2. Suteikti pirminę teisinę pagalbą Rietavo sav. gyventojams.

3. Siekiant užtikrinti Savivaldybės institucijų priimamų individualių ir norminių teisės aktų teisėtumą, teikti teisinę pagalbą valstybės tarnautojams ir darbuotojams, Tarybos sprendimų, mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų klausimais.

4. Siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nuostatas ir užtikrinant Valstybės tarnautojų registrui VATARUI teikiamų duomenų teisingumą, išsamumą, nuolatinį atnaujinamą, administruoti Valstybės tarnautojų registro VATARO posistemės modulius.

 

Ramutės Petreikienės, specialistės:

1. Organizuoti ir priimti tinkamai įformintus dokumentus iš likviduojamų Rietavo savivaldybės reguliavimo sričiai priklausančių įmonių, įstaigų, žemės ūkio bendrovių, uždarųjų ir akcinių bendrovių ir Savivaldybės administracijos, organizuoti jų laikymą, administravimą ir apsaugą.

2. Rengti fiziniams ir juridiniams asmenims pažymas ar dokumentų kopijas pagal pateikiamas užklausas, rengti nuolatinio ir laikino saugojimo dokumentų suvestines, aktus dokumentams nurašyti ar sunaikinti.

3. Konsultuoti duomenų valdytojus, Savivaldybės administracijos darbuotojus asmens duomenų tvarkymo klausimais.

 

Paskutinis atnaujinimas: 2020-02-14 09:58:30

 

Rietavo savivaldybė. Savivaldybės biudžetinė įstaiga, Laisvės a. 3, 90311 Rietavas, Tel. (8 448) 73 200, Faks. (8 448) 73 222, El. p. savivaldybe@rietavas.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188747184
© Rietavo savivaldybė Sprendimas: Idamas, naudojama Smartweb.