|
Nors Rietavo savivaldybės penktojo šaukimo tarybos penktajame posėdyje svarbiausias klausimas buvo 2018-ųjų metų Savivaldybės biudžeto patvirtinimas, prieš tai reikėjo priimti keletą kitų sprendimų.
|
Pirmiausia kolegos nuoširdžiai pasveikino gražaus gimtadienio proga Viliją Razmienę, linkėdami jai laimės ir visokeriopos sėkmės. Patvirtinus darbotvarkę, išklausyta Klaipėdos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro sveikatos specialistės Monikos Steponkienės pateikta Savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos 2017 m. ataskaita ir jai pritarta. Po to buvo patvirtintos 2017 m. lėšų panaudojimo ataskaitos: Nevyriausybinių organizacijų rėmimo programos; Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos (nusišalino 1 Tarybos narys); Žemės ūkio rėmimo programos (nusišalino 1 Tarybos narys); Komunalinių atliekų surinkimo ir tvarkymo programos; Vietinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros programos. Be diskusijų ir ginčų priimti sprendimai dėl Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos 2017 m. priemonių vykdymo ir dėl Savivaldybės 2017 m. valstybės lėšomis finansuojamų melioracijos statinių priežiūros ir remonto darbų įvykdymo ataskaitų patvirtinimo.
Nuspręsta iš Rietavo savivaldybės biudžeto iš dalies – 20765,96 Eur – kompensuoti UAB „Rietavo komunalinis ūkis“ nuostolius, patirtus administruojant energetinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programą (balsuojant susilaikė 2 Tarybos nariai).
Posėdyje patvirtintas Rietavo savivaldybės biudžetinių įstaigų etatų skaičius – 227,144.
Patvirtinus 2018-2020 metų strateginį veiklos planą, kurį pristatė Teisės ir finansų skyriaus vyresnioji specialistė Rita Šinkūnė, pagaliau imtasi 2018 m. biudžeto. Sprendimą dėl biudžeto patvirtinimo pristatė Administracijos direktorius Vytautas Dičiūnas. Jis ir Savivaldybės meras Antanas Černeckis atsakė į Tarybos narių klausimus dėl kultūros renginiams skiriamų lėšų. Patvirtintas biudžetas sutiktas posėdžio dalyvių plojimais.
Taryba nusprendė patvirtinti: Savivaldybės nevyriausybinių organizacijų tarybos sudarymo ir jos veiklos nuostatus; Rietavo miesto centrinės dalies kvartalo energinio efektyvumo didinimo programą; Savivaldybės energinio efektyvumo didinimo viešuosiuose pastatuose programą; Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų skirstymo ir naudojimo tvarką; Savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir tvarkymo 2017 m. sąmatos likučių paskirstymą 2018 metams ir komunalinių atliekų surinkimo ir tvarkymo 2018 m. sąmatą; Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos 2017 m. likučių paskirstymą 2018 metams; Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos 2018 m. sąmatą ir Savivaldybės 2018 m. valstybės lėšomis finansuojamų melioracijos statinių priežiūros ir remonto darbų sąrašą.
Savivaldybės taryba pritarė, kad Plungės rajono savivaldybės administracija vykdytų UAB „Telšių regiono atliekų tvarkymo centras“ veiklos audito atlikimo paslaugos viešąjį pirkimą. Šiai paslaugai finansuoti bus skiriama lėšų iš Rietavo savivaldybės biudžeto – proporcingai Savivaldybės turimai akcijų daliai – 6 proc. nuo bendros pirkimo vertės.
Vienam Tarybos nariui nusišalinus, nutarta siūlyti įtraukti projektą „Rietavo miesto Pamiškės gatvės techninių parametrų gerinimas“ į Telšių regiono integruotą teritorijų vystymo programą (susilaikė 3 Tarybos nariai).
Pritarta ir Savivaldybės tarybos Kontrolės komiteto 2017 metų veiklos ataskaitai, kurią pristatė komiteto pirmininkas Juozas Barsteiga.
Posėdyje priimta dar keletas sprendimų dėl kai kurių ankstesnių Tarybos sprendimų pakeitimo ar pripažinimo netekusiais galios.
Apsvarsčiusi paskutinį klausimą, Taryba nusprendė patvirtinti valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto, skaičių: Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyboje dirbančių valstybės tarnautojų – 1; politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų (administracijos direktorius ir direktoriaus pavaduotojas) – 2; Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų pareigybių – 45 (administracijoje – 34, seniūnijose – 11); darbuotojų, dirbančių Savivaldybės administracijoje pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto – 61 (administracijoje – 29, seniūnijose – 32).
Kitą Tarybos posėdį numatoma sušaukti antroje kovo mėnesio pusėje.
|